Jalouse..

..blev kvällens punkt med karro,daniella och cammy! men dagen starta med att jag&karro drog in till stan och gick rundor i affärerna och kolla kläder, det blev inget för mig men det blev en mkt snygg svart klänning för karro. efter det möte vi upp daniella&cam tog vi en fika joe and the juice som hade riktigt goda smooties. vi snacka lite om hur kvällen skulle bli och lite om hur kvällen innan hade varit ;)
efter tog jag och vitis bussen mot hennes familj, påvägen hoppa vi av för våra hungriga magar tvinga oss mer eller mindre, det fick bli fish and chips det va väl helt okej men faktis ingen höjdare!
det blev snabba ryck hem en tupplur och sedan på det igen, no time to lose ;)
vi drog in till stan och möte upp snyggingarna igen och drog till jalouse, mkt folk och bra musik!
Helt plötsligt märkte jag att marken under min ena fot försvann och jag tänkte att nu ramlar jag ner i västa hålet i marken haha men så va det klart inte för det visa sig att mina älskade svart high heels från nelly gick sönder , min klack gick av!! buuhuu.. jag och karro hade för en gångs skull varit smarta nog att pcka i våra converse MEN eftersom man det är typ av dress code och det är snygga höga klackar som gäller på klubben fick jag kämpa mig igenom de resterande timmarna genom att gå och dansa på tå haha,
men direkt när vi skulle bege oss blev det ombytte!
awesome night any way ;)

idag har jag och karro mest chillat, hon va gullig och bjöd mig på luch på pizza hut som vaa riktigt smarrig!
Nu sitter vi på hennes rum och har ingen ork att göra att piss men lite mat blir det väl snart igen :P
lite bilder kommer inom kort!
Pussssss

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!