hata att vara vilsen

jag verkligen hatar att gå vilse, ja hata är ett stark ord men det kan inte vara ngt att gilla.. jag gick såklart vilse idag IGEN måse jag ju säga. jag hade ju klart tänkt att gå in mina nya high heels idag så perfekt tajming eller hur! där gick jag helt själv ingen aning om vart jag va  och grymt bränande fötter. jag fråga en man vad det hette var jag va och tror ni jag visste vart han mena nej! jaa ni tänker säkert -hur kom hon dit från början ? jo jag va med värdmamman hos en kompis på lunch och L skulle iväg på annat håll så jag skulle ta en buss hem. L sa hoppa av vid Rosadale road och därifrån känner du igen dig det är jätte nära hem, jag bara jaja ok lungt lixom. men jaa det mamma L glömde säga va att den vägen va riiiiiktigt lång och att man kunde hoppa av på två ställen, jag hoppa såklart av fel !! jag gick o gick o gick.. ringa karro hon lugna mig , ringde mamma L och hon bara men malin jag sa ju hoppa av på rosadale road jag bara jaa det gjorde jag hon bara neej det kan du inte ha gjort du är på HELT fel håll.. jaa efter många förklaringar om hur det såg ut runtom mig hitta L mig med bilen och skjutsa mig hem.. tack ..
hatahatahata att vara vilsen det får en bara att känna sig så utanför och liten , jag menar hur lätt är det..

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!