First morning in London

Idag vakna man av att karros väckarklocka ringde vid åtta tiden , då va det dags för henne att stiga upp och dra J ur sängen, själv låg jag kvar ngr minuter för att sedan komma ner och käka gröt som karro så snällt tillagat ;P
efter det fixa vi oss och begav oss mot Dulwichs bibliotek där jag skulle möta upp L som är mamma i  en av familjerna för min första intervju som då .
Jag va rikitgt nervös och inspektera varje kvinna som kom in och tänkta är det L , eller är det kanske L.. men när hon kom innanför dörren visste jag direkt att det va hon :) she had e big smile on her face. 
jag åkte med henne på lite ärande och sedan hem till henne, vi prata om allt möjligt och hon visa mig runti huset. efter det åkta vi runder lite i området och sedan tillbaka till bilioteket där vi möte upp karro. L bjöd på fika och vi prata och hade trevligt.
Jag fråga L : Soo how to u think we get a long?
L: ooohh soo good u are like a fresh gust of air and I liked you from the first moment I heard your happy voice.

såå  med andra ord jag har fått ett jobb bitches , I'm staying in London yehhooo :D
den andra intervjun ställde jag in för att det känns så rätt med den första, jag börjar den 21 nästa söndag så tills dess lita chill med karro och camillla and exploring the big city!

återkommer om lite info inför kvällen då det blir party på China White , grr

besos


2 Kommentarer
jessica

Grattis gumman!! fan vad kul! skönt att du har kommit fram!! ha det riktigt skoj!! Love<3

2010-02-12 | 16:18:19
Blogg/url: http://jessicaornhag.blogg.se/
Len

Grattis Malin! Vi blir så glada för din skull. Njut av London. London är sååååå great!!! :) Kram Len o. Zenitha

2010-02-13 | 14:07:03

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!