fucked up

jag är helt sluuuut, förkyld och dessutom har jag gått vilse i snöblandat regn idag yeeeeeesssss
solen som va här i helgen var är duu?? Jaa jag skulle då hålla mig inne idag hade jag tänkt men det blev ändrade planer :), blev inbjuden på brunch hos cammy med henne & henns två stockholms kompisar mkt trevligt och mys! Jag kom lagom till nybakda scones och nybryggt kaffe muums :D som tack tog jag disken ;) tjejerna skulle hitta på ngt annat efter så jag tog mig hemåt eftersom jag bara kände hur min förkylning tog över. Jag vaa så grym påväg till cammy eftersom jag lyckades hitta rätt busshålls plats, ta rätt buss, hoppas av på rätt station, ta rätt tunnelbana, byta på rätt station och ta rätt tube igeeen!! fatta att det är grymt när jag bara varit här lite mer än en vecka haha getting better I must say ;) min glädje varade såklart inte så länge eftersom påvägen hem när jag tog sista bussen hoppa jag av fel! såklart vaa.. så jag ringde karro för lite moraliskt stöd och tog mig upp för collage road, för eftersom vi bor mitt emot dulwich collage tänkte jag att det måste vara rätt. och jaa jag va inte helt fel ute men den vägen va grymt lång så en halv timmes gång i det snöblandade regnet resulterade i att jag stod utanför huset med sminket helt utsmetat, frusen, trött och värsta krullet pga att håret blivit blött .. men jag va hemma! snacka om lycka.
en kopp te och lite vila sen pang på det igen för barnen kom hem men nu ligger jag i sängen och ska bara ta en dusch sen krypa ner. va inbjuden till karro på lite OC men mina krafter är helt slut så får ladda upp inför morgon dagen när jag karro och min värd mamma ska ut på en utflykt sen på kvällen blir det antingen fest eller bara lite chill middag ute med girlsen, det återstår at se hur min kropp känner sig. xx


at cammy's place this morning

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!