Första dagen med Regn!

Sanslöst att det inte regnat mer här i London, idag är det riktigt ruggigt väder och helst hade man velat sitta inne och myst framför en film med en påse sour cream.. Meen malin vaa uppe tidigt idag för inatt jag har sovit hos Cammy så just nu sitter jag i hennes skolas bibliotek :P fin skola och ser välsigt amerikansk ut ? haha ajaa hon har två lektioner och slutar elva så tills dess får jag underhålla mig själv med lite face,blogg och kanske lite glee ;)
Lilla karrosen fick vara utan mig inatt klart man sakna henne, vi blir så flummiga på kvällen så vi skrattar åt allt haha , me like :D idag ska jag fasiken ta tag i det och köpa mig ett engelskt nummer! har varit såå mkt lateht från min sida men idag måste jag verkligen göra det om inte min räkning ska bli på ett par tusen ;S
Cammy bor jätte fint och hennes värdmamma blev positivt överraskad att se en mörkhårig svensk :P
ett paraply och kanske ett par snygga hunter stövlar blir ett nytt inköp ;) blir såå aviis på karros svarta hunter såå snygga!
jaja nuu babes ska jag ta och läsa lite tror jag, måste ju verka duktig i alla fall här på svenska skolan i London ;) tack jessi o co för böckerna förresten!

Pusss till alla hemma i snön en speciellt till systra min som har namnsdag <3


1 Kommentarer
klariiis

Åhh va härligt! Hoppas livet leker i London så som jag tänker mig! Tänker på dig älskade vän! <3

2010-02-18 | 20:48:58

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!