first day done

 
Hejhopp då va första dagen gjord! Nu sitter man här vid datorn och tänkte uppdatera lie även om det inte hänt ngt super intressant :P
Har dragit på mig värsta förkylningen och känner mig inte allt för pigg hoppas febern håller sig borta..Bjudna på middag och fest på onsdag så får hoppas att man piggnar till lite tills dess. Har verkligen en grym radio station inställd på min radio såå grym musik , rnb och massa gott hela dagen! Verkar som många familjer eller föräldrar i england tar sig ett glas vin på kvällen, trevligt men jag hade nog tröttnat..
Sonen J är lite grinig för han vill ha en liten lap top precis som jag har med inbyggd webcamera så känns lite som jag påverkat han och nu kan han ju inte sluta tjata på mamma L.. sry hehe.
Har hjälpt dottern C med spelling bra för mig för då kan jag också snappa upp lite basic engelska :) Har även fått stryka lite kläder men annars har det varit lugnt idag, imorn vet jag inte om jag orkar hitta på ngt alls för känner ju mig som sagt ganska hängig så kanske blir en bild uppdatering på old stuff.
Nu ska jag ta och ringa cammy som ska uppdatera mig om allt roligt jag missa i lördags när hon tog en egen liten utflykt! mm juste vill också säga att jag saknar många just nu så alla ni som vill hälsa på är riktigt mkt välkomna :)
ha en bra kväll alla.
xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!