Hej mitt vinterland!

Snön har lagt sig som ett fint vitt täcke utanför, ensam hemma filmen är på, ljus tända , kommit ifatt i våra choklad kalendrar och har våra täcken runt om oss här i soffan.
 Perfekt söndag i mina ögon och den kommer fortsätta vara det resten av dagen för sen blir det lussebaks dax och pepperkakshus byggande :)
så idag blir det ännu mer julmys!

annars va det fest i smestad igår, jag och emma hängde på Jama och pelle? haha mm
det va trevligt att träffa lite mer norskt folk men det blev ingen utgång utan efter festen där blev det hem och vem somna med alla kläder på och allt smink i huvudet haha.. joo jag!
så upp halv sju imorse och av med kläderna och sminket. öppna fönstret till emma som
påstod att hon aldrig någonsin har mått SÅ HÄR dåligt haha.. krydd på den ja! hon höll tydligen på att brinna upp in i från haha!


nej nu får jag fortsätta njuta av denna härliga andra advent :) xx

lite bilder från i förgår när jag och josse va ute på fotorunda







1 Kommentarer
Lovisa

vackra bilder :)

2010-12-06 | 03:03:10
Blogg/url: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!