Tillbax i oslo

Jaa när man rulla in i Oslo var det som om hela vistelsen hemma aldrig ägt rum,
tillbax i lägenheten och allt är uppackat och jag sitter nu här i soffan nyducshad och själv.
Emma är redan tillbax på jobb, josse sophia & ronny är en runda ute och myser i stan.
Jaa jag tänkte inte berätta allt för mkt om besöket hemma mer än att det va stressigt och helt underbart att få krama om alla igen! Julen va super trevlig , juldagen va super till en början men spåra något så sjukt .. har nog aldrig haft sådan dagen-efter-ångest som jag hade dåå.. men ny dag nya tag!
ber i alla fall om ursäkt till alla er som fick stå ut med min snefylla! fy fan ..

Yes i alla fall har den riktiga nedräkningen börjat, 54 dagar till jag och emma kommer hem igen och packar om väskan för nya äventyr! jag längtar som in i h e l v e t e (!!!) vill att tiden ska gå som på två röda..
ska försöka jobba asset av mig nu så att man har lite pengar att leva för och så att tiden får extra fort.. usch saknar er där hemma redan så att det gör ont.

ajaa ska inte sitta här och böla :D jobb imorn tidigt! så nu kör vi igen :)
tack alla för ett grymt trevligt besök hemma, kärlek till er från mig, xx

förövrigt saknar vi sommaren!!


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!