sovmorgon

heliga sovmorgnar! man kan inte annat än älska dem :D
har sovit som en stock inatt och vakna inte ens när Annas alarm ringde eller när hon gick upp sweeeeet! vakna däremot när emma kommer in och väcker mig vid halv nio :P men somna snabbt om sen och vid halv tolv drog vi oss upp ur sängen, jag hade lätt kunna sova någon timme till men kände att jag ville hinna med dagen lite innan det blir jobb om ngn timme..
Så jag & emma har sutiti och kollat rundor på lite blandat inför resan som närmar sig med stormsteg! :D längtar i hjäl mig till det äventyret! kommer bli helt f'cking underbart :)
anars plattat håret (som ja tar låång tid) kollat lite tv och hängt tvätt. nu ska jag fixa mig lite så blir dusch och påklädning och kanske lite smink för annars får man väl bara höra -mår du bra malin, du ser lite blek ut?
och det pallar vi inte haha ..
nae imorn blir det till&med dubbelpass, lämnar huset vid sju och kommer hem på fredag vid halv nio.. moneymoney

Ha en super dag alla! xx

min älskade emma jag ska ut och resa med :D


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!