saknade älskade

underbara syster & bror ni är guldvärda .v

är fortfarande förkyld och känner mig lite yr i toppen men det går ju :)
första dagen utan att gå-brevid idag ju så fick skippa känna mig förkyld ett dugg uutan bara köra på och visa att jag kan något. det gick ju men kan säga att jag yra rundor en jäkla massa och visste inte ut eller in emellanåt.
men nu sitter jag här hemma och känner att jag låta min förkylning flytta över mig och känner mig väldigt hängig men inte böla över det för ikväll blir det max-pasta :P eller ja en wannabe men gott ska det bli!
sen blir det en varm dusch- sängen - & upp tidigt imorn igen för att dra på jobb... inte super kul att ingen annan ska upp tidigt extra jobbigt blir det så man måste stå upp själv.

inte många dagar kvar sen bär det av hem igen men innan dess kommer sytra min hit och myser till det!
så till dess blir det hard hard work work!
sen bä'r det ju av till Malasiya för karolina den fina idag, och vi här borta i oslo är ju INTE ALLS aviis ;) hoppas du får det super babe! och kom inte hem allt för brun vaaa ;D

hare fint alla mysiga ! xx


1 Kommentarer
Nathalie @ Bloody Disgusting

Vad önskar du dig i julklapp?

2010-12-13 | 21:06:40
Blogg/url: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!