quality

Älskar den julkänslan jag känner inombords nu
men samtidigt så känns det konstigt att inte ha sin familj i närheten nu när julen närmar sig. men visst kommer hem några dagar innan jul ocvh då får det bli julmys på high level!
men bara tråkigt att nu i all jul stress hinner man inte snacka med de där hemma så mkt,
förstår att det är svårt med tid för alla i dessa tider men en minut eller två och jag är happy :)

i alla fall kom anticimex tanten till jobbet efter vi än en gång städat häcken av oss och hon skulle såklart kommentera en massa, snacka om bitterf*tta och måste ha svårt för att skaffa sig vänner haha ..
men annars va dagen lugn Caroliina som utdela den fina uppgiften att pynta ett papper som skulle upp på anslagstavlan, så ja väldigt ansträngade dag på jobbet ;)

Kom hem efter jobbet och tog mig en power nap som förövrigt var nödvändig, kom upp vid halv sex och fixa mig. tanken var att jag skulle åka tillbax till jobb för att vara med på kvällskonsert och mys men eftersom den jäkla tbanan inte gick så gav jag upp. tog mig till majorstuen och där upptäckte jag att nummer 6 som jag skulle ta inte gick.. woho verkligen älskar när ens planer skiter sig..
och samma var det imorse fy fan! haha
jag och emma kom ner till tbanan och det visar sig att den inte gick utan att det då gick bussar istället. vi begav oss ut och leta men hitta såklart ingen eftersom de suger på att skylta. vi tog promenaden till jernbanetorget-trikken till majorstuen-och därifrån-bussen till jobb.  lämna huset cirka 07.00 kom till jobb cirka 08.30 ....
en timme försenad.. Jävla tbana haha
hoppas på att den går som den ska imorn annars tar jag löpet :P

Blev annars en liten runda på julmarknaden på aker brygge med Emma&Jama :) super mysigt!
snälla jama bjöd oss på våfflor med sylt och brunost som är norsk speciallare och cp god. sen en runda på stan och nu hemma igen för att äta lite god mat, emma ger sig ett försök på somalisk mat, SPÄNNANDE :D

hade inte med min egen kamera så blev en bild från internet på hur marknaden såg ut förra året tror jag, men det såg ut samma i år. kommer ha med mig min egen nästa gång så det blir fler bilder! superduper mysigt :)



0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!