Hej jag går i sømne

Jaa jag kænner i alla fall mig som en som går i sømne har jobbat senåtta imorse, och ska jobba till åtta imorn så super speedad ær jag inte på jobb precis.. jag tackar i alla fall gudarna før kaffet, Helleluja!
Jahaaa då vart det nyår imorn också, ær nog førsta nyår jag inte har ngt jætte planerat utan mer tar det som det kommer.. lite tråkigt men samtidigt spænnande :D før då kan det bli riiiktigt bra!
blir i alla fall jobb lørdag morgon men det kommer inte hindra oss från att fira det nya året , det ær ju trots allt bara nyår EN gång om året haha.
Annars ledig søndag och næsta vecka ær ganska oklart hur det ser ut med jobb det återstår att se! :)

neaae nu blir det back to work mina vænner, sooov gott! xx

bilden ær från i sommras, liseberg, saknar mina øgonstenar mina ælskade bæsta syskon! waaaah ni ær ju bara så sjukt bra att jag vet inte hur jag ska beskriva det :D




0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!