Färgar hår hit&dit

slingade josses hår igår och idag blir det lite expriment med en mörk slinga... hmm hennes idé så vi fårse hur det blir när hon tvättar ur det:D säkert snyggt för som man brukar säga allt klär en skönhet! själv sitter jag här med slingfärg i håret , igen! ger mig ett försök på lite fler slingor och om det går åt helvete kan ni räkna med INGA bilder på bloggen (;
men om det blir bra får ni bildbevis haha..
i alla fall så var jag ju första dagen på annas jobb idag och gick brevid på uppläring, var helt slut i huet när jag kom hem och det resultrerar alltid i massa flipp med josse.. haha underbara crazy människa!
Fick i alla fall gå brevid Anna och det gjorde ju att man blev mindre nervös eftersom det inte känns så pinsamt att ställe massa random frågor till henne och så förstår man ju allt hon säger när hon går igenom nya things!
blir vanligt jobb imorn på seniorhjemet och på fredag brevid gång igen på hovsäterhjemet :)

naae ikväll har vi annars fått tömma kylen på mat så vi har ätit allt möjligt och till efterätt hade anna gjort kladdekaka och emma somaliskt te och båda va såå gott! nu sitter jag och josse här och nördar oss och det blir nog sängen tidigt är sten trött så eftersom man ska upp tidigtmåste jag hinna vila huvudet och kroppen innan det är på det igen ..

sov gott folks! xx

                                                   


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!