en vecka in i december


redan?
oh yes tiden går fort lite för fort ibland. men just nu vill jag att det ska vara jul
så att man får vara hemma och krama om alla kära. speciellt nät det händer sådana här grejer som att någon går bort då vill man mest av allt bara vara hemma och trösta varandra, finnas där.
nej men istället så lyckas jag sitta här i oslo ledig från jobb och bara ältar allt det som hänt.. lille jack<3
tack till er som bryr er , det är ni som betyder(v)

i alla fall ska försöka dra mig själv in i duschen och vakna till lite. på med lite anständiga kläder och smink så man ser lite pigg ut.
ikväll blir det ju faktis besök här i lägenheten, Rosa från mitt&emmas förra jobb kommer hit på besök och annas kompis lovisa med, då blir det spansk mat PUPUSAS :D yuummiii! vi fårse om vi kan lyckas med det, kommer absolut inte bli lika goda som min mosters men kanske ätliga ändå ;)

annars blir det brevidgång på nytt jobb imorgon, där anna jobbar. så vi fårse hur det går! håll tummarna för mig att jag inte gör bort mig eller ngt annat fel haha.. 
aae duschen next! peace out, xx 


bilder nedan är på vad jag fick i adventskalendern på jobbet igår, perfekt inför resan ju ;D











0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!