early morning!

kl 08.00 ringde mitt alarm då var det upp&hoppa för oss
jag och josse hade en del att fixa så vi tänkte att det va bäst att komma upp i tid så vi hann med allt eftersom hon har nu dragit sin kos och är nu påväg till jobbet, anna jobbar kväll och emma dubbelpass men kommer snart in genom dörren för en timmes paus i sängen.
vad vi kunnat kryssa av på listan idag är :
-fotorunda
-shoppat svarta jeans
-josse hitta sin chai latte så hon blev tyst till slut ;)
-mc donalds är 65st ketchupmuggar fattigare
-användt de muggarna och gjort jelly shots

så en del fick vi gjort utan stress och har fortfarande hela dagen kvar :) kanske borde gå upp tidigare när jag är ledig så man hinner göra ngt, fast ibland är det klart skönast att bara sova ut..
i alla fall blir det en liten utflykt ikväll för min del... cp nervös
har inte känt mig så här uppspelt på riktigt länge .. hmmm alla dessa frågor snurrar rundor i mitt huvud: vad ska jag ha på mig? kommer jag hitta dit? kommer det bli bra? kommer jag skita ner mig (haha) ? kommer jag överleva? ..
neej men jag överdriver kanske lite .. men jag är fucking nervös , varför kan inte bara de andra tjejerna vara hemma när man behöver deras råd och stöd haha .. men josses stöd "ring mig när du vill" haha oh yes kommer klistra fast mobilen i mig öra ..

ajaa I will survive , or ? haha xx
lite bilder på våra smaskiga jellyshots som jag och josse blanda ihop idag, ser de inte yummy ut :D





0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!