date * julelunch

Torsdag, jobbat över på jobbet och stressat här hemma för att bli redo för bio,
ska iväg strax men hann in här en snabb runda eftersom jag sminka mig på tbanan hem, haha lite blickar man får!
folk som sitter och kollar på en när man förvandas till en levande död till att man faktis ser mänsklig ut :P
så snart ska jackan på och jag ska ut i det kalla vinterlandet för att möta upp en mkt trevligt gutt!
Jobb imorn, bir andra dagen på upplärning på annas jobb och sen imorn kväll bir det ite fest med våra kära
brothers! men inte för mkt kul för min del eftersom det blir jobb på lördag morgon och dessutom ett dubbelpass..

annars måste jag berätta att jag ätit det mesta från ett norskt julbord idag på jobbet, det va julelunch så vi fick också vara med och njuta av allt det goda! bider kommer nedan tyvärr inga mat-bilder men på lite utsikt från jobbet och på inomhus.
måste säga att jag trvis väldigt bra med de jag jobbar med där, helt underbart folk! det är inte varje dag man får tillåtelse att ta en powernap på jobbet och ännu mindre bir tvingad till det haha. :)

naae nu måste jag kilaaa, xx











0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!