alltid sån tur

jaha då har man sjælv också gått och blivit førkyld.
det var væl væntat nær det kænns som att alla på jobb børjar blir lite krasliga!
men såklart ær det min førsta jobbe dag imorn på nya jobbet , førsta dagen jag inte ær på upplæring utan the real deal och det ær ju bara så typiskt att jag ska vara så hær sleten nær man verkligen ska visa att man kan ngt..
men ja det ær væl bara att dra sig upp imorn och dra sig dit , hoppas på att sminket kommer dølja att jag helst bara velat stupa i backen.
nae jækla førkylningstider! inte ok...
men nu ær det bara en vecka tills det blir resa hemåt :D jag længtar verkligen, underbara julestæmning.
så får stå ut några dagar till :)
snart drar jag i alla fall hem från jobbet på seniorhjemet før att kurera mig, hør ænda hærifrån hur min sæng kallar.

hoppas ni slipper rinnande næsa , feber och nysningar! peaaceee xx


bild från førra januari.


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!