53

53 Ja jag har börjat räkna ner tills jag kommer hem igen innan vi drar ut och reser.
vill bara hem till min säng mitt rum och min familjen igen.. usch saknar er
men som mina sambos säger det är bara 7 veckor kvar men för mig är det inte "bara".. :/ men det går förhoppningsvis snabbt. har i alla fall lovat mig en sak och det är att jag ska fanimej vara lite mer nyttig nu så att man kan våga visa sig i bikni när vi är ute och reser haha .. asså fy fan vill inte se ut som en blåsfisk som man ser ut idag så det gäller att verkligen skärpa sig nu(!!)
annars jobb nästan hela veckan och JA jag tog på mig jobb den 1 januari jag som aldrig trodde jag skulle någonsin jobba frivilligt den dan men efter den 25 nu i helgen och all den boozzeee det blev så tänkte jag för att det inte ska bli en repris så tar jag på mig jobb och hoppas på att jag tänker ett steg längre denna helgen i alla fall.

naae nu ska vi väl börja laga lite mat och sen ska jag kosa ner mig med en film eller bok är sten trött eftersom jag inte sov ngt inatt så blir förhoppningsvis sängen tidigt ikväll... :)
xx



bild från i lördags innan djävulens dryck tog över.. 


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!