Valborg i London

Valborg i london kommer nog inte bli likt ngn annan valborg men det är väl kul det :)
svenskar ska samlas i Hyde park ikväll så dit ska vi med pick nick! det ska vara folk som sjunger (svenskar) och det ska firas valborg, tror dock inte att ett majbål kommer tändas då kommer väl alla londonbor tro att vi håller på att bränna ner parken haha .. men vi fårse vad det kommer bjudas på.
Jag hoppas på att solen är medverkande också för annars får det bli reservplan. utgång blir det i alla fall , vart vet jag inte ? får se vat detta valborg kan medföra för roliga minnen har ju en del på lager från åren innan.. (;

idag vet jag inte vad jag ska hitta på med, är riktigt rastlös.. får väl fixa allt inför ikväll så jag inte står där halv sju när jag slutat och inte vet vad jag ska ha på mig (;



4 Kommentarer
Louise

aa, de ar sa kul att fira svenska traditioner utomlands :D nar alla svenskar samlas och ska forsoka fa ihop det som hemma... haha. hur va det da?

2010-05-01 | 15:03:03
Blogg/url: http://lucysblogg.blogg.se/
Malin

haha jaa det är kul att se, tyvärr blev det inget i hyde park eller ja vi var inte allt för snabba så vi hann ta oss dit :P

2010-05-02 | 16:07:20
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/
dalaklarara

fina fina du, vad jag saknar dig!

2010-05-03 | 21:43:44
den svarta tröjans ägare.

jasså det var den tröjan också....

2010-05-05 | 21:50:51

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!