Lite Stimmo förklaring (;

gott, allt klabbar med mig idag face och min mail men bloggen funkar, tur e väl det .. eller jaa
soligt idag också men fortfarande sten förkyld och ska inte göra något ansträngande idag för det har jag ingen kraft till i detta tillstånd.
ska försöka få tag i min kära cammy och fråga om morgon dagen , vill ha en hel dag med henne efter att hon varit hemma i sverige nu en ett tag så va det ett bra tag sen jag såg henne plus att hon fyllde år i onsdagas så vill hitta på ngt för henne.
är i alla fall riktigt aviiis på stimmo som ska träffas imorn , hade inte tackat nej till en helkväll med mina favoriter, alltid flippad och minnesvärt! 
Jag tror föresten att jag måste klar göra vilka stimmo är , det är ju inte det lättaste att förstå vad jag snackar om, det kan ju vara vad som helst haha ..
STIMMO står för oss åtta stycken tjejer alla förutom en av oss har gått på friidrott och det va där vi träffades, har känt varandra i många år och är i olika åldrar. vi har med åren kommit på olika smeknamn till varandra och själva namnet stimmo kallades en av medlemmarna från början men det blev sedan att vår lilla grupp kallades det.
Stimmo bildades som jag nämde för ngr år sen så själva namnet har följt med därför kanske ni kan tycka att det är lite barnsligt att vi har ett "gäng" med det namnet med det har bara blivit så att det har hängt på och det är såå mycket lättare att säga stimmo istället för alla namn :P
och vilka är med i stimmo dåå joo:
Emma, Blondie äldst av oss. hennes pappa var vår tränare på friidrotten, bor med sin man och charmören Stefan som är deras katt (;
Jessi, Pamela den som kommit längst i livet och bor med sin lover i ett hus med deras två ögonstenar Nikita&Tequila två katten :)
Månsson, inget direkt smeknamn har hon fått. kan bero på att hon är den som kom in senast i gruppen och har inte tränat friidrott.. men ngt snitsigt måste viju komma på ;) hon bor med sin man och va min granne innan de flytta ihop :)
Karro, Vitrumpan som ni hört mycket om här på min blogg eftersom hon också är här i London och lever livet :D
Emelie, Grodden/Helmut är förtillfället ute oc reser med sin boyfriend men kommer snart hem och då får vi äran att få henne på besök här i London :)
Josse, Nudel/ RapKitty den enda som fortfarande är aktiv inom friidrotten riktigt grym på spjut och borde satsa mer på mångkamp enligt mig :) bor i underbara skälderviken i ett hus som hon själv kallar kråkboet haha ,Hon kommer hit nästa vecka så det ska bli super!
Irre, Huggiz har flyttat uppåt i landet med sin lover och därför ser man inte henne alltför ofta nuförtiden, tråkigt eftersom vi alltid har så kul alla tsm så en pusselbit saknas allt! men mn kan ju alltid hoppas hon hälsar på till sommaren så hela stimmo kan få riiktigt kvalitets tid :)
och till mig själv dåå Malin, Krullet jag börja på friidrott när jag va 14-15år och lärde snabbt känna alla underbaringarna de fick mig att inse vad riktig vännskap är och de bevisar fortfarande det för mig varje dag! ni ska veta att detta lilla gäng med folk kan få en att må som bäst och är så glad att även om jag är här borta kan vi hålla kontakten så himla bra och ni och  min familj de första som får veta allt om mig , ni är en del av min familj,

Lyckan är att ha er


Hoppas allt det där med Stimmo har blivit lite klarare :D
nu back to chilliidilll.. xx

3 Kommentarer
jessipessipäronpung!

önskar du också hade varit här denna helgen!! går fortfarande och hoppas att du bara lurat oss och att du kommer som en överraskning!! om nu inte min önskan går in så har vi ju alltid skype fram tills att önskan går in om två veckor!! <3

2010-04-09 | 15:05:03
Emma

HEEEEEEEEEJ GUMMAN! Jag tog ledig den helgen du kommer hem :D Hihi! Saknar dig, så synd att du inte är med i helgen btw kommer nog till London i början på MAJ Loooooove you

2010-04-09 | 19:08:56
Malin

ooooh mina vänner jag är också ledsen att jag inte kan vara med er denna helgen med bara ett ögonblick sen är jag hos er igen :D

ooh gud va kul emma att du tog ledig iiiiihhh tack det va super gulligt av dig !! saknar er snyggosar mycket, och emma fan va görr att du kommer hit igen haha all in igen alltsåå yehoo !! love you both

2010-04-10 | 11:15:19
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!