Porsche on legs







nooo noo jag har ont i halsen och näsan rinner!
jag vill inte bli förkyld snällaaaa.. tusan :(
får kurera mig med lite engelsk te och
hoppas på ngt underverk.
bilderna ovanför är på mina nya boots
som jag fynda på rean, 60 pund billigare
är inte hel fel :)
imorgon kommer familjen hem så tänkte
sticka ner och handla ngt gott tills de
kommer, hoppas det uppskattas!
annars på kvällen hoppas man på att få träffa
cammy eftersom det är hennes födelsedag :D

har förövrigt fått den mest konstigaste 
kompling någonsin,

You are like a porsche on legs, haha
(att jag är skulle vara lika snygg som
en porsche på ben ? ).. hmm
vet inte riktigt hur jag ta den men
bra hoppas jag ?? haha..



0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!