April 5

En lång weekend har spenderats med karro&danny, vi har kört fullt ut tre kvällar men  igår blev det bara chill,
har varit med om både det ena & det andra och har verkligen skapat minnen för livet mkt tack vara karro kan jag ju säga hahah , älskar att jag har henne här
Hoppas ems hade det trevligt här med det sista vi såg av henne i lördags va när hon helt plötsligt börja spinga över gatan och hoppa in i en taxi ?? hahaha hon va ju inte nykter ngnstans men lite chokade blev vi allt :P hon skulle då alltså inte på samma håll som oss och vi hade precis sagt till henne att vi skulle följa henne till den buss som tog henne hem men då protesterade hon och sa att hon aldrig skulle kunna fixa med att hoppas av rätti det tillståndet så därav henne lilla flykt in i en taxi haha ;) emma lilla..
jaa vi åkte vår vanliga buss och lyckades somna alla tre denna gånge,mina ögon svek mig och vi vakna upp i buschen .. fick bli taxi hem :P
gårdagen gjorde vi inget nyttigt eller vettigt alls .. Idag däremot tog vi dag i våraliv lite och åkte in till oxford streat, kolla rundor massa och karro hitta skit snygga boots till mig :D på rea och allt !! kan ju inte annat än älska dig för det ;) jag har letat länge efter ett par för ett hyfsat precis, rätt färg och snygga såklart. va inte alls sugen på att lägga ut 50-70pund så när karro kalla på mig och visa mig skorna och priset på dem tveka jag inte en sekund, 20 pund va precis lagom för min plånka  :P
danny drog hem efter shoppingen för att hon skulle flytta till en annan lägenhet idag och vi drog  till min favvo resturang Vapiano, en helt underbar sallad och mkt ventilerande satte vi oss på bussen hem. Och nu sitter jag här på mitt rum igen helt solo och ska försöka komma isäng i hyffsad tid och vända tillbaka dygnet , alltså inte vakna vid ett tiden ..  men först tror jag att jag ska krypa ner och kolla lite efterlyst på tv3 play ;)

Godnatt alla underbara..  xx


lagon sletna är vi efter helgens äventyrr.. (;


kärt barn har många namn ;)

2 Kommentarer
Emma

Tack för en jätte rolig helg tjejer, och det med att jag inte kunde ta mig hem på annat sätt än taxi, det stämde fy vad full ja var :( haha.

Älskar er PUSS

2010-04-06 | 10:11:51
Malin

Jaa bra babe att du hade kul! :D haha bra du kom hem i alla fall ;) älskar dig Pussis och du är välkommen hit igen om du vill ;)

2010-04-06 | 21:49:14
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!