Heldag med Milla!









(fråga mig inte vad jag gör för min på bilden vet inte vad det ska likna haha) .. ;s

Hade en helt underbar dag med min älskade Milla igår!
soligt och inte lika packat med folk som det brukar, skönt!
lucha i Covent garden på uteservering, sen körde vi shopping och efter det drog vi oss hem till mig.
gjorde oss en riktigt god  middag och efter det tog camilla sig en lite omgång med fotbollen och min värdson haha.
efter det blev det chill lite harry potter och sen såklart blev det Barcaa :D
en helt perfekt kväll enligt mig (: tyvärr blev det inte så att jag fick se hela matchen för min värddotter va sjuk och jag fick tillbringa timmarnapå hennes golv med min kudde & mitt täcke  fram till att hennesföräldrar kom ..
men vad gör man inte för en sötunge som hon :)

idag skiner solen igen, underbart ! så ska väl ta tag i livet och dra ut en runda med Elly tror jag , sen får vi se vart kvällen bär oss ;)


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!