UNDERBART!

ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKAAAAAAAA SOL !!
ohhh vilket vackert väder solen skeeeen idag :D jaa man kan inte klaga på vädret här i LONDON, solen stekte riktigt gott och vi gick rundor och bara njööööt av den. åkte först till stan, Primark sen lite fika och efter det blev det en runda till London  Bridge där jag faktis inte varit så det va mkt trevligt att se den bron. satt länge i solen och bara njöööt sen fortsatte vi vår runda. Har nu ätit en mktmkt god middag som bestod av fläskfile, pasta, sallad, grönsaker, vitlöksbröd och vin , MUMS ! nu blir det Britan's got talent och lita champange ;) får ju fira lite att de är här (; fick precis red på att min värdfamilj tar sig med bil och båt hem så är tillbax på måndag kväll... hade gärna haft huset för mig själv lite längre... men nooo. ajaa vi hoppas på att flygen går om vanlig på tisdag så emelie & otto får komma hem annars har vi faktis kollat upp tåg och båt och som det ser ut nu får det i så fall bli båt på torsdag till DK.  Ingen som vill hämta oss där i danmark ? haha.. nää nu får vi bli lite på lyset tycker jag ;)  ,   xx




Jag vet jag är Spöket laban number 1 ..


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!