Sweeeet !

Det känns bra att vara hemma , skönt att få krama om alla saknde och få köra lite bil haha, fint väder och det är bara ett stort plus :D vill hinna med så mkt nu när jag är hemma och därför har jag lyckats få ett fullspeckat hela helgen men måste säga I like it :) det är ju bara roliga saker jag ska hitta på med så därför är det inget att klaga på!

Jaa buss resan hem från London va ingen höjdare precis men det gick snabbt eftersom man sov mkt, eller ja försökte sova :P inte det lättaste när man inte kunde fäla ner sitt säte, satt precis vid toaletten min granne bredde ut sig så jag hade bara halva mitt sätte och att framför emelie&otto satt två killar som snacka om de mest konstiga sakerna så man ville ju bara lyssna haha, men till slut kunde man lyckas somna i ngn konstig ställning.
För det första fick vi vänta sex timmar på bussen eftersom den va försenad och efter det fick vi reda på att bussen skulle ta minst 20 timmar när vi trodde det skulle ta 15 timmar eftersom vår senaste källa hade sagt det, jag och emelie titta på varandra och visste inte om vi skule skratta eller gråta när buss chaffören sa detta haha.. det va inte så mkt att göra åt det då utan det va bara att gilla läget.
ingen mat hade vi heller eftersom vi ätit upp allt under tiden vi väntat på bussen , vi trodde ju att vi skulle stanna med bussen men det gjorde vi ju inte haha, åkte över med båten dover-callie och allt va stängt på båten så vi satt i  bussen i tolv timmar och hungrade innan vi stanna för lunch i tyskland.
som tur hade jag en urgullig granne som efter hade hört att vi inte hade ngn mat bjöd oss på en banan vi fick dela på tre haha, choklad cornflakes och ett glas getmjölk mmmm haha , snällt av henne men det där med mjöken kanske inte va en höjdare :P
vi kom till köpenhamn runt tolv tisdag kvällen och missa såklart precis ett tåg som gått mot malmö så fick vänta en timme, men vad är det efter en 23 timmars buss resa.. väl framme i svågetorp fick vi krama om Lise& Jessi som så snällt stått och väntat i ngr timmar på oss (: vilka vänner man har va !

sov i min underbart mjuka säng och försöker hinna träffa så många så möjligt nu, och nu blir det lunch på torstens med mange och kalle vad jag vet , trevligt trevligt! ikväll blir nog en stänkare ;)
har även hunnit med att överraska Oona i skolan , hennes glädje att se mig gjorde min dag :) underbara människa!

see you guys, xx

jaa så här får man se ut idag ;)


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!