sjuk..

har ju som jag berättat innan varit ganska förkyld, men när man trodde man va på  bättringsväg och orka till och med en liten power walk runda i parken åker man på detta..
jag tror att detta är ett av de värsta man kan ha när det gäller tillfälliga sjukdomar, hata maginflunsa!!
jag som föröskte vara gullig och hjälpa mitt värdbarn som hade det är detta man får som tack , buuu.. men jag visste väl vad jag gav mig in på för om ngn har det i min närhet får jag alltid det , får väl skyllamig själv helt enkelt.
natten har spenderats springandes ut och in på toan, turades om med min värdson .. när han gick ut gick jag in , skrek till och med - hurry J!!..
nää usch detta verkar jag åka på sådär en gång om året, kommer ihåg förra årets, den va värre fyfasen. jag hade behövt min mamma , hon tar alltid hand om en så bra, men nej malin är en stor flicka nu och ska klara sig på egen hand haha eller inte .. vill ha mamma!! <3

detta blir förmodlingen det enda inlägget idag för bara av att skriva detta har jag fått pausa mer en sju gånger av att jag mår för illa.. såå till alla er friska, be happy för tusan haha.

nu ska jag fortsätta att ligga här i min säng och kolla upp i taket,, xx

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!