På bättringsväg..



bättringsväg men inte fullt frisk från möget.. lyckats få i mig coco poops men det körde runt i magen och blir nog inge mer  matpå ett par timmar. har mkt att se fram emot denna helg så jag försöker verkligen finna kraft att bli bättre! idag kommer karrobabe tillbaka efter varit hemma och på besök, och imorgon kommer underbara josse nudel :D som jag längtat! får hoppas man är frisk tills dess.. hon ska i alla fall bo här hos mig eftersom min värd familj är på resande fot igen ;) jag klagar inte! men först på dagen blir det jag och min värd dotter själva här hemma och vi tror vi känner för att kanske gå på bio  då, men som sagt om vi blir helt friska..

(picture on my sister our two dogs and me, October 2009)


när man ligger i sängen hela dagarna som jag gör nu hinner man tänka på saker om & om igen, och jag blir bara mer förvirrad än vad jag va innan.. tar man rätt beslut eller är de helt fel, vem vet om det är rätt eller fel , vem ska man lyssna på, vad känner jag, vem vet egentligen bäst!? .. fasiken jag blir knäpp av att bara ligga inne.. tror jag måste bli frisk nu annars kommer jag bli galen.
om någon har ngt tips på hur man kan bli frisk snällllaaa dela med eeer....




miss u guys !

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!