Onsdag

Då va det onsdag igen, en vecka sedan familjen lämna London och en vecka sedan familjen W börja packa allt inför deras mini semester. Och nu kommer de ju tillbaka igen , buu eller inte buu för att de kommer hem direkt men buu för att jag tyckte om att ha huset för mig själv och inte ha ngra krav alls.. men så kan man inte ha det föralltid :P
Så denna helgen blir det att sitta barnvakt både fredag och lördag :) ska inte klaga egentligen festa ju så det räckte för två helger förra veckan.
Idag fyller min Cammy år och ska se till att få träffa henne ikväll :) blir middag i Richmond med hennes tjejkompisar så ska bli kuligt att träffa lite nytt folk! tyvärr hinner inte jag och karro till själva middagen men efterrätten kommer vi lagom till ;)

har hunnit med min sista våning nu, känner mig som en liten städtant och jätte pedantisk för även om jag städar jätte noga så tycker jag ändå att det inte är perfekt.. palla mig själv. har ju jätte ont i halsen och näsan rinner så känner egentligen helst för att bara krypa ner i sängen igen ..



bilder från sightseeingen med familjen

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!