ny dag nya tag

ja då vakna man upp till ännu en helt underbart solig dag och den ska avnjutas på allra bästa sätt och det blir en heldag med cammy ute i solen :) förkylningen är på bättringsväg och kan verkligen tänka mig att gå en lååång promenad idag , men ska nog knarka ngr panodil först för känner attmin vän huvudvärken kommer smygandes, så får ta det säkra före det osäkra.
Säger Grattis till Emmy som fyller år idag, hoppas du får en suuuper härlig dag, lovar att du ska firas när jag kommer hem :D men ikväll blir det upp till dig själv att gå all in ;O)
måste bara tilläga att jag saknar min syster just nu.. hennes knäppa påhitt och spårade humör som ingen annan har som jag känner, vill känna lite glädje från henne nu! hoppas på att hon kanskekommer och hälsar på igen med karros syster.. det hade varitskit kul,vi fyra yrar rundor i london haha kan se det framför mig :D

neej nu måste jag fixa mig om jag ska hinna innan jag ska möta upp cammy love på victoria station (v)
ut med er alla i det underbara vädret , sitt inte inne och degaaa (;

xx

bilden är från förra sommaren, tagen på stranden i ängelholm och den påmminner mig bara hur helt underbar sommaren är och hur mycket jag längtar till denna sommaren, den kommer bli så bääst känner jag eller hur karro ;) !!


1 Kommentarer
emma säger

sv. Åh tack Malin :D:D

2010-04-10 | 16:11:02
Blogg/url: http://emmmmmis.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!