njuuuter

yees njuter för fulla muggar ;D
för cirka tjugo minuter sedan lämnade familjen W mig själv i huset för hela helgen, niiice or what (;
sitter i soffan ska sätta på någon go film och njuta av mitt vin tills karrobabe kommer senare och vi ska fira med en riktigt god middag :D
utgång blir det garanterat i helgen nya ställen att upptäcka varje sekund ;) plus att emma kommer och vi ska ta ut henne för att fira hennes födelsedag!!
som tack för att min familj fick bo här några dagar ska jag städa hela huset såååå rent till familjen kommer hem hoppas mamma L kommer märka det ;s annars blir jag lite ledsen i ögat,
men nuu babes back to my vine ;)


picture from the imperial war museum, taken by me (:

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!