Möööög dyrt!

Möööög! ni ska veta att folk i sådana här situationer utnyttjar läget till max, vi har lyckats hitta buss hem men fy tusan vad det ska bli dyrt.. 2500kr för att komma från London till Köpenhamn och det ska ta 15 timmar.. meeeen vad gör man inte för att komma alla vill ju bara komma härifrån till vilket pris som helst verkar det som. Vi har verkligen kollat upp alla möjliga alternativ att ta sig hem , tåg till amsterdam paris koln osv.. frakt fartyg  och till och med hur mkt et kostar att hyra en bil. detta är sjukt haha, men vi är ju med om ngt historiskt det är väl positivt i alla fall ? eller inte , nu skiter nog alla i det.
får j se hur det går för alla flygbolag som lovat att betala tillbaka pengar till alla resenärer, plus att SAS lovat stå för mat,transport och boende kostander, det nalkas konkurs tycker jag !
tur hade i alla fall emelie & otto som kunde bo hos mig och tur att min värdfamilj inte va hemma så det fanns plats för dom,
otto har tjatat om att bli riktigt fulla för att han är så trött på detta nu så antingen blir det där det slutar ikväll eller så blir det bara att vi halv sover framför tvn.. återstår att se

om någon skulle veta ngn som ska köra hem från Köpenhamn på tisdag morgonen får ni gärna höra av er
! så får vi se om det blir den bussen eller om det blir ngt annat...


2 Kommentarer
New Hampshire 1980

Varför väntar ni inte bara några dagar? Flygtrafiken kommer dra igång snart.

2010-04-18 | 21:48:28
Malin

Saken är den att mina två kompisar har inte pengar att vara fast här i London och jag vill hem, och som det verkar på nyheterna här kommer de inte öppna de närmsta dagarna..

2010-04-19 | 10:50:38
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!