lyckad kväll igår på Boujis!

kvällen igår blev super lyckad!
det va inte tänkt att vi skulle dra ut eftersom vi skulle ladda upp för fredag,lördag,söndag istället ;P meeen med lite pepp musik och vin kan vem som helst bli på G. karro, jag oh danny tåg oss till earl's court där vi mötte upp efterlängtade Emma :D lika glad som alltid. Vi drog till ett nytt ställe som hette diva beach inte myket folk så efter lite champange drog vi till Boujis och där va det andra bullar (; mkt folk det blev dans på en gång!
lååång kväll men kändes som en vindpust allt gick så snabbt och helt plötsligt satt vi i en taxi påvägen hem och klockan va närmare fem..
idag har vi myst i soffan framför mamma mia och efter det blev det shopping centret Glades I Bromley för att försöka hitta ngt nytt till karro inför kvällen, uppdraget slutfört och vi tog oss hem.
Just nu sitter jag här i soffan hemma hos mig med Danny  och försöker ladda om batterierna i super fart för att börja om från början och förfesta innan utgång på ett nytt ställe som heter Maddox ska tydligen vara riktigt fancy och grymt meen det återstår att se efter kvällen :D
bilder får ni njuta av senare för nu ska jag hinna med att blunda för ngn minut ,

xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!