love these days!

jag tror jag är kär.. i söndagar helt jäkla underbara kan ni va ! även om de flesta ser mest likadana ut är det helt perfekt. man har inget planerat utan bara tar dagen som den kommer och det slutar nästan alltid med att man bara chillar, perfekt!!
idag vakna jag upp såg igenom persienerna att solen lyste och bara tänkte yeeeeeeeeessss! jag chilla lite i sängen med datan och kolla rundor lite på tv3play, gick upp och käka frukostsom för övrigt är enligt mig det bästa målet på hela dagen :) sen smsa jag Elly och fråga henne om hon hade lust att ta en kaffe i parken och det va hon :D
så dit gick vi och drack underbart kaffe i solen eftersom vi inte setts på ett tag så hade vi mkt to catch up så blev en lång fika (:
kollade filmen Marley och jag med dottern precis och det va första gången jag såg den, jag kan bara säga att mina tårar höll sig inte inne, grät som en gris .. usch fick inte mig direkt på pepp humör , noonoo
men en bra film måste jag säga.

sitter just nu och pratar med mina lovers jessi/josse på skype, älska konferans samtal!! haha
efter vi snackat ska jag nog hoppa in i duschen, känner att jag behöver en låång och varm sådan.
xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!