Jag älskar tecknat!

Yes I admit!
Jag älskar tecknat , även om jag fyller hela 20 år till sommaren har jag inte kommit över allt de där som är till för barn. Nu när man bara ligger inne är det ett stort plus att denna familjen har alla och jag menar alla olika sorters nickelodeon och disney channels, ME LIKE !! :D  snacka om att jag kan ligga framför tvn en hel dag utan några problem som helst.. (: kalla mig barnslig eller vad ni vill men detta kommer jag nog aldrig växa ifrån, vet ju att visa i min närhet inte diggar det lika mkt som mig och det kan ju bli lite diskussioner om vilken kanal men nu när man ligger framför tvn med en nioåring& en tolvåring blir det inga diskussioner haha..


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!