ingen dröm



Jaa en ny dag kom i alla fall, med allt kaos igår va jag faktis osäker.. men nu sitter jag här igen och tro det eller ej det va ingen dröm! emelie & otto är fortfarande här , mkt trevligt :D fortfarande fett sur att josse inte kunde ta sig hit på grund av den himla vulkanen men ska inte klaga egentligen är så många fler som inte kan ta sig ngnstans och jag fick ju besök ändå :D
det blir en runda in till stan snart så de kan få se lite av London när de ändå är här :P solen skiner så det är ju bara ett stort plus! :) ett fett minus är att jag ska gå rundor och vara spöket laban nummer ett idag brevid de två superduper bruna lirarna.
Återkommer med lite uppdatering sen ! nooooow off to the big city , xx



3 Kommentarer
Ingrid

BRA ATT DU FÅR KÄNNA HUR DET KÄNNS FÖR MIG ATT UMGÅS MED DIG!



2010-04-16 | 19:36:48
Malin

HAHAH DDET ÄR INTE SAMMA SAKN DE ÄR BRUUUNAA !

2010-04-17 | 11:53:17
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/
Ingrid

Jo för när du är som vitast så är du som en pepparkaka jämfört med min vitahud ;) haha! :D

2010-04-17 | 23:18:00

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!