Im in Londooon !

Jaa nu sitter jag här igen i min värdfamiljs kök igen. lite blandade känslor , men gott med frukost :P
rean hit gick ju som på ett banan skal jämfört med buss resan hem, skönt! Har varit några underbara dagar hemma och mycket trevigt har hänt (: Har hunnit med att träffa nästan alla underbaraingar jag velat träffa.
Blev ganska chockad när jag hoppa av tåget här vid mig, mötes av riktig sommar känsla, blommor gröna träd och lukt av fläder överallt, plus att det va inte alls kallt, looove att sommaren är påväg!! fick sov morgon idag av värd mamman så det va skönt kände verkligen för att sova ut lite.,
hade också fått ett litet välkomnade brev på min säng när jag va tillbax vid harlv tolv igår, mitt värdbarn hade skrivit: "Hi Malin, hope you had a great time in sweden. I have missed you and I had a great time with you. see you in the morning. xx charlotte" sööööötungee!! vill tillägga att hon är nio år och såå söt. Det värmde i hjärtat!!

idag tror jag att jag får packa upp lite och städa en runda för det verkar som det varit ett bombnedslag här, eller bara tydliga tecken på att jag inte varit här på en vecka.. fårse om jag hinner träffa karro idag annars får vi ta tag i det imorgon :) ska fota lite på sommaren utanför så ni kan ta del av det lite i alla fall :P

xx

till frulle blir det en macka och kaffe ? mer skum tycker jag det blev haha..


1 Kommentarer
Anonym

haha tur att det gick snabbare tillbaka än hem till sverige;) muhaha! skönt att resan gick bra, miss you aaaallready! <3 men snart ses vi!

2010-04-28 | 19:41:18

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!