HAPPY HAPPY HAPPY

Happy x 100000 för idag kommer min underbara solstråle :D yeeehhoo!!
som jag saknat henne och känner verkligen att jag behöver lite kvalitets tid med henne, (v) kan inte blir bättre, solen skiner och jag är ensam hemma mööööööh :D och josse kommer! va orolig ett tag där att allt skulle gå åt
skogen som ni kanske sett eller hört på nyheterna är det ngn vulkan nära island som fått utbrott och många flyg i london påverkas och när de räkna upp alla flygplatser som har flyg inställda satt jag på helspänn, men de nämnde inget om gatwick plus att josse ringde till det flygbolag hon skulle åka med och de sa att de påverka inte köpenhamn, wiiihoo! men sen kom jag på att min värdfamilj skulle åka från heathrow och mina planer hade ju inte riktigt blivit som jag tänkt om de inte hade lyckats komma iväg med det sista flyget innan de stängde just för de resenärena. tuuuren är på vår sida idag (:
tyvärr kommer ju inte karro tillbaka fören efter helgen, tråkigt nu när josse är här men tyvärr ibland kallar plikten, to bad baby vi vet att du velat va med oss denna helgen men det tar vi igen and u know it ;D

Me& Josefine at our Prome! <3

 

 

Nuu ska jag & min värd dotter iväg och kolla Bio myss! jag kommer verkligen sakna henna när jag åker hon är ju bara så underbar och hur gullig som helst, bilder kommer senvår goda frukost imorse, vi fira lite att vi är FF ;)

(Joo jag kommer vara helt hemma själv till helgen för imorn åker C min värd dotter iväg till en kompis ;) )


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!