Hang oveeer


Jag som trodde att jag kommit över det där med att vara bakis men nejnej det skitet finns kvar och idag är första gången på länge som jag får stå ut med illamående och yrsel , så efter cirka två timmar uppe blev det sängen igen och vakna halv sex då det blev lite mat som jag tack och lov inte behövde få upp igen ..
jag tror att vi inte har kraft att dra ut idag igen eftersom det då skulle vara fjärde kvällen irad men man ska aldrig säga aldrig.. men just nu så kan jag inte tänka mig annat än vatten & chill framför tvn.
Vi fyra Emma som fyllde 22 år igår , det blev Jalous eftersom vi ville köra ett säkert kort med good music& some free bozze (; trevligt hade vi men det kändes verkligen i kroppen att man kört all in två kvällar innan ..

Måste bara säga tack till Jessi& Josse som ringde igår och gjorde oss så glada, hade lite förfest och helt plötsligt ringer mobilen, glädje skutt gånger tre för att ni gjorde mig&karro varma i hjärtat :) & jaa tack till Josip som låna ut sin mobil så de kunde ringa till oss i London (; !

4 Kommentarer
grodd

ALSKAR ER <3

2010-04-04 | 20:57:03
jessica

superfin bild!! underbart att få prata med er!! Love <3

2010-04-04 | 21:43:36
nudel

Snart sees vii mina vackra hjärtan, saknar er

2010-04-05 | 15:54:36
Malin

Kärlek till er alla tre mina underbara älskade! <3 ni är bäst !!

2010-04-05 | 23:04:32
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!