Godmorgon!

Morning alla morgon pigga!
jag har lyckats bli morgonpigg och det tackar vi för , jag tycker ju egentligen inte om att sova bort mina dagar men nu har det vänt och går upp utan något alarm kl åtta! nu när jag vakna pracis och rulla upp persienerna trodde jag att allt va täckt av aska utanför, jag kunde bara se grått! men så är det nog inte för tror det är dimma haha, jag trodde nog det va dimma eftersom det skämtades här igår att det skulle va det när vi vakna idag.
Har fortfarande besök :D jag är glad! men forstår att emelie&otto inte är lika happy eftersom de vill mest hem nu, de till och med överväger Jessis förslag på tåg & båt haha.. Alla flyg skulle vara inställda idag ockdå från Lodon så blir en dag till för mina vänner här förhoppningsvis, vi vet ju inte om flygen börjar gå tills imorgon eller ens söndag.
moderjord har i alla fall visat att vi är ingeting jämfört med henne, små plutar bara.

men hem ska vi komma , somehow! jag ska hem på torsdag och då ska alla flyg ha börjat gå som vanligt (:
vi väntar fortfarande med vinet & wiskyen Emma ! och att du kommer med den där räddande banan båten ;)

nu ska vi nog ta oh käka oss lite frulle! have a nice day , xx


bror på antingen national history museum eller science museum när de va här på besök  :)

1 Kommentarer
Emma

Låter bra haha får se om Bengan Bacon har lite gamla kontakter :D Saknar er. Hoppas nu du också kommer hem!!! annars blir jag arg :D

Pussss

2010-04-17 | 11:26:21

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!