Glad påsk alla!

Kvällen igår var ännu en lyckad utgång !!! ;)
Min nya vän som emma tycker är på pricken lik Asafa Powell hyrde ett bord & sprit fanns att ta hela kvällen, han va dessutom nykterist så ganska generöst måste jag säga, inte vem som helst som langar upp ngr tusenlappar sådär .. men vi klaga inte (;
Maddox var för övrigt helt ok, ingen super höjdare men kul hade vi (: efter det stängde blev det efterfest på ett annat ställe, kan inte komma ihåg namnet men det låg vid oxford street. promenera till bussen och jag fick som vanligt hålla mig vaken hela vägen hem för att inte missa hållplatsen, karro har ju en förmåga att bara komma in och sätta säg och slockna på två röda ;D danny somna också till i den skumpande bussen.
natta mat som satt som den skulle och sen bingen!

Idaag har vi haft en helt perfekt dageen-efter-dag :P film och kränge.
slummra till lite och nu är det påååå det igeeeen , är helt sluuut men vi har bestämt att köra fullt ut denna helgen så det ska vi inte ändra på för att det känns som att jag skulle kunna somna stående ;) hahah.. nää men det är inte varje dag som vår emma fyller år och är hos oss i London så det ska banne mig firas !! :D
nu blirre lite dansvänlig musica och ngt att varma halsen med, vodka maybe ?

see yaa xx
jaa juste Glad påsk på er alla :D


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!