en hund? nej en räv!

jaa nu är det så att jag ännu en gång har blivit så rädd att jag höll på att pissa ner mig!
Jag va på väg hem igår kväll efter vatt ute med Elly och vad hoppar fram MITT FRAMÖFR MIG joooooo
en Räv ! fatta max två meter från mig stod den och kolla på mig precis om den vänta på om jag skulle börja skrika elelr om jag bara skulle stå där som en staty, jag fick inte fram ett ljud och den lunka vidare.
Det är ju så att innan jag kom till England har jag aldrig sett en räv In Real och nu när de bara hoppar fram mitt framför en snacka om vad man blir chockad!!
Första gången trodde jag att de va en hund på långt håll tänkte, oj där går en hund helt utan ägare och promenerar, kommer lite närmare och tänker oj vad är det för ras den är ju helt röd/orange och har en ganska stor svans, lite närmare och va fan är inte det en .... joooooo en rääääääääv! :O
haha jag hade ju inte förberet mig på att springa på en räv mitt inne ibland alla hus och där det är flitig med trafik men tydlingen, (;



0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!