Back on track

Ja då är man helt tillbax i au pair livet igen, uppe i tid och fixa frulle till kidsen sen lite städning och efter det en jogging runda i parken med Bella. sååå skönt att komma ut och jogga tidigt på morgonen och känna solens värma :D
tog ett skutt in i duschen och fixa till mig så gott det gick och tog promenaden till bussen och Clapham, möte Karro och vi begav oss mot närmaste park. På våg dit köpte jag med frukt till oss så vi hade ngt att smaska på i vårsolen, riktigt billigt va det också så blev lite bananer och vindruvor på köpet fick vi clementiner :P

är nu tillbax i huset och inväntar att jag ska börja jobba igen .. har ont i huvudet också great! beror nog på som karro sa allt ljud och all rörelse, märks att man inte är helt van vid det efter ett besök hemma. helt snurrig i huet blir man , så skönt att komma tillbax till lugna Dulwich då :)
ikväll blir det nog en kvällsfika med Elly men vi fårse , hon åker förövrigt tillbax till turkiet för ett besök på söndag så måste hinna ses innan dess!

Lite bilder från besöket hemma
;)

xx





HAHA PIGGA??








0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!