April 8

Hallaaaa people!
Hoppas livet leker för alla om inte hoppas det gör det snart :) för vem tusan kan må dåligt i detta underbara väder! inte jag i alla fall, jag känner hur min kropp bara samlar kraft av solen och känner styrka att sommaren snart är här, sing hallelujjaaaaa :D som vi längtat! efter den värsta vintern på länge tror jag nog de flesta välkomnar den med öppna famnar, I do for sure!
idag har jag fått bevis på hur lata folk kan vara, som jag berättat i ett tidigare inlägg är jag sten förkyld och är grymt seg så idag hade jag tänkt att bara ta det extreeemt lungt i solen med en kopp kaffe och min bok, bara chilla! min värdmamma visste detta och försökte ge mig råd om hur jag kunde göra för att må bättre, gulligt. när solen stekte som bäst och mitt kaffe va perfekt varmt kom sonen ut till och och sa - du ska gå till parken med hunden och kasta boll med henne. whaat ? tänkte jag , kasta boll ..
inte super pigg på att dra på mig anständiga kläder och gå hela vägen till parken kasta boll i hundra år för hon blir ju aldrig trött och sen gå tillbaka..
J : joo min mamma ringde sa att du skulle göra det och du skulle vara ute med henne i minst en timme !
men snäälllaa tänkte jag , helt jäkla seg och får snyta mig stup i kvarten och ni vill jag ska vara borta i över en timme! jahaa då får väl en hel jäkla toa rulle hänga pårå..
Jag tog mitt pick&pack (bella) och begav mig.
när jag kom tillbax va mamma L hemma och det visa sig att hon inte alls sagt att jag skulle ta hunden nänä hon hade ringt och sagt att sonen skulle göra det! och han ljög för mig och till sin pappa sa han att han va för förkyld och därför inte orka, men vad gör han när jag kommer hem , joooooooo spelar fotboll!
Taaack snälla duu som brydde dig om att jag va förkyld på riktigt!
inte för att gå i parken är superduper ansträngande men jag va verkligen inte pigg på det överhuvudtaget..

ajaaa han fick sig en liten utskällning & jag fick nytt kaffe ;)

xx

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!